Melekk_0720
Bence hiç zorlamayın. Siz sadece örnek olun. İnanın şuanda hiçbir şey anlamıyor, anlamsız bir sürü şey yapıyor ona göre. İleride kendisi zaten anlayacak, siz ona demeden kendisi şükür edecek sofrada, kendisi dua edecek Rabbe. Elif beyi öğrenmesine ise hiç ama hiç gerek yok- tamamen şahsi düşüncem. Arap alfabesini sonra öğrenir, bu yaşta hiçbir faydası yok ona bu alfabenin, şuan bu yaşta öğrenmesi gereken tek şey ahlak, din değil. Doğayı, Rabbin yarattıklarını öğretin ona. Amacım sizi eleştirmek değil, çok çok iyi niyetlisiniz elbette, amacınız tamamen dine küçük yaşta alıştırmak, aşina etmek ama inanınki bu yaşta verilmeye çalışan din eğitiminin çok ters teptiğini çok ama çok fazla öğrencimde gözümle gördüm.. Hepsi değil elbet ama Dinden soğumuş olan insanalrın %90ı o yaşlarda dini şeyler öğrenmeye zorlanmış ya da çalışılmış insanlar. Ben öğretmen olarak yıllardır bu konuyla ilgileniyorum, psikolojiyle ilgileniyorum. Ne olur çocuğunuzun kafasını şimdilik bunlarla meşgul etmeyin ne olur 🙏🏻🙏🏻 Biraz büyüsün dediğim gibi sizden gördükçe kedisi öğrenmek isteyecek sizden, din ahlak sadece örnek olarak öğretilir, Arap alfabesiyle vs olmuyor. Ne olur yanlış anlamayın yazdıklarımı, kesinlikle sizi eleştirmek değil amacım.