Günaydın sevgili annelerim. Doğum sonrası ilk defa adet oldum ve dün itibariyle bitti. Ama adet bitimiyle birlikte sütümde bariz azalma oldu. Bu geçici bir durum mu yaşayan var mı? Adetken herhangi bir azalma hissetmemiştim bitiminde böyle bir şey olması biraz tedirgin etti 😔