Sibelaslan Senem1234 emin ol bizim göğüsüz kucağımız onların en rahat ettiği yer 🥰 şapşiklerin 3,5 aylığız halen aynıyız
Almina_-1307 Haticeyldrm bırakıyor memeyi . Ama gun icinde uykusu da olsa kucagimda olcak illa ki . Anca öyle uyuyor cok nadir dalıp yataga yatirinca uyuyo oluşu .
Almina_-1307 Senem1234 Yoğurt süt tarzıda tüketiyorsan onlar bile yapar . Evet cok sıcak ayaktan bile üşütürsen o bile yapabilir. Dene bakalım şifa olur inşallah 🙏☺️