Günaydın kızlar birkaç gündür aklımı kurcalayan bir konu var. Oğlum 10 aylık. Her şeyiyle a’dan z’ye ben ilgileniyorum. Onu yalnız bırakmaya ya da anneme veya kayinvalideme veremiyorum. İçimi tuhaf bir şekilde garip bir duygu kaplıyor. Kendim buyutebilmek için de ücretsiz izne bile ayrıldım. Konumuz bir bebek annesini sevmiyor olabilir mi ya da sürekli gördüğü için sıkılıyor olabilir mi? Bebeğimi kim alsa gel gel annem desem bana hiçbir zaman gelmiyor ama bendeyken babasına, kayınvalideme, kayınpederime, babama, anneme kısacası benden başka yakın çevremize gidiyor ama ben çağırdığımda gelmiyor. Açıkçası bu durum beni üzüyor ve içten içe de kiskanmama sebep oluyor. Tamam pacama yapissin hiç ayrılmayalım demiyorum ama böyle beni arasın, olmayınca biraz mizmizlansin istiyorum. Burada bazı anneler yazıyor, imreniyorum. Ne yapabilirim değişir mi sizce 🥲