Mom2626 Umutluluk bizde yaşamıştık bebeğim düşmüştü. Baygınlık hali,kusma, gözlerde kayma varmı onlara çok iyi dikkat edin. Düştükten sonra ne gibi durumlar olduğunu doktora söylersiniz. En az 2 saat uyumaması lazım
Burculiceee Umutluluk uyanık kalsın ve fışkıra fışkıra kusarsa önemli birşeyler olabilir telaşlanmayın inş birşeyi toktur
Yusufefem Umutluluk çok geçmiş olsun inşallah ciddi bir şey yoktur bende 2 aylıkken düşürmüştüm uykuya dalmışım kucağımdaydı anlık düştü Allah’a şükür hiç bir şey olmadı melekler korudu sizin bebeğinizi de korur inşallah 🤲🏻
Mom2626 Umutluluk Amin cümlemizden razı olsun. Durumu nasıl bebeğinizin. İnşaAllah ciddi birşeyi yoktur
queens Yatak çok yüksek değilse korkmayın benim kızımda iki sefer düştü 35 cm yükseklik ve 50 cm yükseklikten biraz ağladı sustu gülüp yaramazlığa aynen devam 4 ve 7 aylıktı düştüğünde çok şükür birşeyi yok allah koruyor onları
efnanberen Umutluluk kızımda da aynısı yaşadık bi problem oldu mu ilerde 4 buçuk aylık zaman geçmiş görürseniz bana dönüş yapar mısınız çok endişeliyim