Merhaba anneler..
Kızım 8. Aydan itibaren 2 uykuya düştü. Şuan 12 ay 7 günlük .
Akşam uykusu 19.30
Sabah kalkış 06.00
- Uyku 09.00 - 10.00
- Uyku 13.00- 14.30
Genelde bu şekilde uyur . Emzirip yatağa bırakıyorum kendisi uyuyor.
4gündür 2 gündüz uykusunu da reddediyor. Hatta gece uykusuna geçişte de biraz ağlıyor ama çok şükür onu uyuyor. İşin içinden çıkamadım bu cocuk neden böyle yapıyor olabilir? Tek uykuya düşecek desem neden ikisini birden uyumuyor. 1. Azı üst dişleri geliyor damağa dayanmış bunun etkisi olabilir mi acaba ? Diğer dişlerde de huzursuzluk olmuştu ama sadece uyku süreleri kısalmıştı bu sefer tamamen uyumamasından dolayı dişte değildir diyorum. Bu arada gün içinde ağrısı sızısı yok gayet enerjik mutlu bir bebek.
Fikirlerinize ihtiyacım var 🥺