Kızlar dün çok huysuz du tüm gün uyumadı. Süt alerjisi diye ben şüphe ediyordum hep ama emin olamıyordum. Dün ilk kez çok huysuzdu ve bu sabah yeşil köpük gibi sulu kaka yaptı. Bide sesli kaka yapıyor. Bunlar süt alerjisi belirtisi değil mi . Bu arada tam 2 aylık olduk