Papatyaninannesii canısı 6. ay atağında da baya uyku düzeni bozuluyor hatta korkmuştum böyle mi kalıcak diye düzenliyor sabır gerekiyor sadece yani benim kinin hesaplıyorum atak dönemi değil yani tek diş ihtimali var ama 8. aydaki huyları kaldı mi ki de düşünüyorum ne oldu anlamadım 🥲