Bircorekannesi 17 aylık kızım ,
Gel,git,baba,dede, teyze, havhav,cikcik,pisipisi,mama,meme, bıcı bıcı vsvs tarzı şeyler söylüyor.
Günde 1 kez uyuyor .
Canı isterse çok güzel yemek yiyor istmezse tek lokma ağzına sürmüyor. Gelişimi ayına göre öndeymiş ,hala anne sütü alıyor.
Aktiviteler yapamıyoruz istemiyor. Oyuncaklarıyla değil evdeki eşyaları oyuncak görüyor. Nerde muzırlık var onun peşinde 😬
Dans eder, kendi dilince birşeyler söyler.
Ama aşırı hırçın acaba sizin bebişde öyle mi ?
Vurma,kırma eğilimi çok yüksek sizinki nasıl?