Selamlarrr sizlere bir şey danışmak istiyorum.. şimdi ben diyete başladım yani diyet dediğimde kendimce dikkat ediyorum ekmek tatlı kestim onun haricinde tabağımı küçülttüm ve akşamları 7 den sonra kestim. fakat benim spor yapma gibi bi zamanım yok :( anca mekik falan. Bazıları diyor sporsuz olmaz kesinlikle verilmez biliyorum verilmez ama ne biliyim verende var yanii şartlarım uygun değil şuan zaman açısından spora siz ne düşünüyorsunuz