Bence bebekler uyanık olduğunda onlarla ilgilenmemiz hem ona güven kazandırıyor yanında olduğumuzu hissediyor hem de gelişimi daha iyi oluyor. Benim 3 ay 8 günlük bebeğim var işleri o uyudukça ya da babası evdeyken yapıyorum uyanık olduğu vakitlerde hep onunla oyunlar oynayıp sevgimi hissettiriyorum bence siz de işi boşverin gitsin bebeklerimiz büyüyor iş her zaman olur ama onların bu zamanları bir daha geri gelmez