Annecik60 Ali123 Benim bebeğim de bir süredir öyle bende diş gelecek diye düşünüyorum huysuzluk da çok arttı on gün sonra 8 aylık olacak henüz hiç çıkmadı ☺️
ecemm-6161 Ali123 benim bebeğim 4. Aydan beri oyke bütün belirtiler var suan 9 buçuk aylık 😂😂 halen diş Yok
Ahmetcigimm Ali123 beyaz bi şişlik varsa geliyordur diş bizim 1 hafta o beyaz şişlik göründü sonra 4 gün Baya huysuz ateşliydi çıkarttı 4 günde inşaallah ağrısız acısız çıkartır canım