Elisaminannesi evet hemşire de demişti. Su toplayıp yara olabilir, sadece kırmızılık olabilir, yada küçük sivilce gibi olabilir diye bende ilk korktum tutmadı diye ama baktı bişey olmaz demişti. Cuma günü doktora gidicez bende soracaktım isterseniz yazarım size doktorun dediğine göre