zehyag61 Evet canım yapar bende 1 haftadır kullanıyorum bizdede ara ara yapıyor. Hemşire abla yapabilir normaldir demişti merak etme.
EsraEfee Yapiyor. Hatta dogumdan sonra ben kullandim.sutumden ona gecmis ilk 3 ay ben normal kaka rengi yesil diye biliyordum. Ben demir ilacini biraktim o zaman normale dondu.simdinona kan ilaci veriykrum.yine yesile dondu