Canım anneler bna Bi akıl fikir verin bilen başından geçen iki haftadır böyleyiz üç gün iyiyse dördüncü gün kusuyor aradan iki gün geçiyor tekrar kusuyor bşk Bi sıkıntı yok çok şükür ateş ishal VS. İki kez doktora götürdük kan tahlili temiz karın bölgesinden ultrason çekildi temiz üşüttü desem koku yok ilk hastalanıp da gittiğimizde yoğun gaz var demişti doktor tm bşk bişi yok zaten çok zayıf az yediğini de çıkarıyor 🙁🙁🙁