Mommyteo sanırım sana en yakın ben varım.ağlıcam artık… memeyi red başlamıştı silikon uçlu biberon yüzünden,hemen kaşık mamaya geçtik.hipp mama kullanıyordum.şekeri düştü diye hastanede mutlaka mama ver dediler,doz giderek arttı ..30 cc ile başladık 60 cc 90 cc derken noluyoruz ya dedim.dr a gittim.mamayı yavaştan kes sürekli emzir dedi.kaşık biberona geçtik,emZik çoook zorda kalmadıkça asla vermiyorum.sonra meme bağımlılığı başladı,lansinoh pompası aldım,sütümü sağmaya başladım.2 mememden anca 30 ml süt sağdım.tabi benim moral sıfır.bebeğim 15 günlük kilo almadı hiç.yine dr a gittim SMA ya geçtik dün.bu dr ise 60 ml 6 öğün ver dedi.oha dedim.sütümün ise arttığını düşünüyorum.sürekli ılık duş alıyorum,rezene içiyorum,humana çayına başladım.kendimi inek gibi hissediyorum.ağzım hiç boş kalmıyor.şimdide bebeğimin uyku düzeni bozuldu.herzamankinden fazla kaka ve çiş yapmaya başladı.günde 4-5 kaka 8 çişe döndük.napacağımı bilmiyorum.