-denizinannesi oğlum ilk doğduğunda olmuştu tecrübesizlikten. Anne sütüyle besleniyorsa doktorumuz domates, patlıcan, kızartma, acı, ekşi, asitli..vs yemeyeceksin demişti. Sonrasında ıslak mendil kullanımını hemen kes, mümkünse her alt açmada yıka, değilse pamuk ve kaynatılmış soğutulmuş suyla sil dedi. (Ben ıslak mendilleri önce güzelce yıkıyorum sonra üzerlerine kaynamış su döküyorum öyle kullanıyorum. Bana daha kolay geldi.) Sonra travezol kremi günde 2 kere nohut tanesi büyüklüğünde sür ama sadece 7 gün kullan dedi. Diğer alt açmalarda normal pişik kremi kullan dedi. Ben sebamed kullanıyorum. Dediklerine dikkat ettim. 2 günde iyileşme başladı, 5 günde tamamen bitti. İnşallah sizin de bir an önce biter. Çok geçmiş olsun 💐