Cressida geçmiş olsun canım i. bizde de 4 ay aşısı ateş yapmıştı. Öncekiler de hiç ateş olmamıştı. 38.5 e kadar çıkmıştı ateşi. Haziran 4 gibiydi havalar henüz tam ısınmamıştı geceler soğuktu bizim burda. Ben üstüne atlet altında bez , sadece karnını kapatarak yatırmıştım. 4 saate 1 calpol ver demişti ebemiz, düşmedikçe 4 saate bir vermiştim. Ayağını koltuk altlarını ılık suyla ıslatılmış bez ile silmiştim. Ayağının altına limon koyanlarda var. Ben denemedim ama haftaya 6 aylık aşımız var. İnşallah ateşi çıkmaz çıkarsa bir deneyeceğim. Bu arada 4 ay aşısı ateşimiz 2 -3 gün sürmüştü. Sürekli ölçmüştüm