Gzmskr bizimde sürekli bir siyahlık vardı ve zibinina bulasiyordu o siyahlık doktora gittiğimizde soyledim ve göbek bağı düştükten sonra iç kısımda mercimek tanesi kadar bir kısım kurumamis bu yüzden sürekli kanama oluyormuş doktor her bebekte olabilir dedi gümüş nitrat çubuğu ile yakmıştı iki yakimda geçti ve birdaha sorun yaşamadık bence bir doktorla görüşün