Merhaba hanımlar. Oğlumla(25 aylık) genellikle beraber gayet iyi vakit geçiriyoruz gün içinde. Ama babası varken benle işi kalmıyor sevinsem mi üzülsem mi şaşırıyorum. Beni asla istemiyor sadece babasını istiyor. Tabi asıl sorun bu değil, kendi başına oyun oynamıyor çizgi film izleyeceksek beraber uyuyacaksak beraber kitap okuyacaksak beraber oyun oynayacak otur yanıma şeklinde işaret ediyor, tuvalete dahi beraber. 1 dakika yanımızdan ayrılmıyor. Sizce ne yapmalıyız, ve sorunun temelinde ne olabilir? Aynı zamanda kendini ifade ediyor bir şekilde ama henüz konuşamıyor belli başlı kelimeler hariç.