Kizlar dogum yaptıktan sonra hemen emmedi bebeğim bayagi uğraştım streesten kurdesen döktüm mama verdim sarılık olmadı çok şükür çevremde bir akraba var surekli olumsuz şeyler mesela cocugu şuraya koyma düşer yok şöyle yap böyle yap diye diye zaten acemi anneyim yeni öğreniyorum bebek bakmasını 40 gun geçti tek kalmaktan hep korkuyordum emerken bogulurdu telas yapardım 40 gün geçti tek kaldım kaygım arttı 10 gün geçince kendime güvenim geldi bakıyorum çok güzel ama buara yine kaygım oldu ne bilim sağlığına endişe ediyorum aşı vurduracam kendime ona endişe ediyorum sürekli evde kaygılı geziyorum nasil duzelecem bilmiyorum surekli biri olsun isterdim bebege tek başıma bakmayacağımi düşünüp paylaşmak istedim sizlerle biraz uzun oldu helal.edin