Gökçeada da oturan birileri var mı acaba aranızda. Biz yarın gece bir kaç günlüğüne tatile gideceğiz oraya ama bagaja bebek arabasını sığdıramıyoruz 2 aile gideceğimizden bavullardan yer kalmıyor oturma alanında da boşluğumuz yok ve bebek arabasız yürüyemeyen bir bebekle tatili düşündükçe deli olucam. Kiralama olaylarına baktım gökçeada da asla bulamıyorum bir firma. Yani eğer bebek arabası olan bir köşede durup kullanmayan bize 3 4 günlüğüne makul bir rakama kiralayabilecek birisini arıyorum. Orada yaşayan bir tanıdığım var aslında ama bebeği olan bir çift tanımadığını söyledi. Eğer aranızda bu sorunumu çözebilecek biri varsa çok çok sevinirim.
şimdiden teşekkürler 😊