melikeeomeer öpücük virüsü olmuş oğlum bu virüs testleri çok yanıltırmış lösemiyle aynı değerleri taşırmış çok nadir doktor bunu ayırt edebilirmiş şükür rabbime bu virüs geçici bi hastalıkmış ve hiç bir rahatsızlık yaratmıyormuş doktorumuz bunu genelde her çocuğun geçirdiğini hatta ailelerinin fark etmediğini söyledi genel de 1 yaş ve ergenlik döneminde olurmuş ve hiç bir belirtisi olmazmış burdan da toplu cevap vermiş oluyum hepinize Allah razı olsun iyiki varsınız❣️❣️