Bilenleriniz var bilmeyenler için kısa bir özet geçicem oğlum (10aylık) jmml lösemiden şüpheleniyorlardı Samsun’da çocuk hemotolojisi tarafından takipteydik 15 gün önce gittiğimizde testlerde kanser hücrelerinin yarıya indiğini ve bunun güzel bir haber olduğunu söyledi doktorumuz bu gece 4 de yola çıkacağız kontrolü var sizden ricam şu ki bize bol bol dua etmenizi istiyorum inşallah tamamen kaybolmuştur kaybolmadıysa bile azalmış olması ben elimden geldiğince dikkat ettim bu süreçte nerdeyse balkon dışında dışarıya çıkarmadım enfeksiyona yatkın olduğu için bol sıvı besledim doktorumuzda böyle yapmamızı söylemişti inşallah güzel haberler alırım rabbim şifa bekleyen herkese şifa versin iyi geceler 🍂❣️