bebelendikK Kızlar bugün 2. Doz biontech aşımı oldum üzerinden yaklaşık 7-8 saat geçti yarım saattir aşırı derecede kalp çarpıntısı yaşıyorum aşı ile ilgili olabilir mi bu durumu yaşayan oldu mu kalbim ağzımda atıyor 5er dk arayla gelip gidiyor korktum biraz 🙄
614408eoa bebelendikK bacm duymustm böyle bisey bnde dün vuruldm bende de sıtma ve fenaa kol agrısı yaptı uyuyamıyorm düsün saglık olsn sbaha düzelir insallah hepsi
bebelendikK Tuba gece 3e kadar uyumadım şuan 07.30 uyandım hiç olmadı umarım tekrarlamaz bir daha çok korkutucu oluyor
bebelendikK Sdtyldrmklkn ay Allah korusun şuan saat 07.30 uyandım geçmiş gibi duruyor umarım tekrarlamaz
Gulfem07 dandiniko 😂 ne desin gerçekleri soylemis uyarmış doktora git demiş işin ciddiyetinden dolayı 😅.
Gulfem07 bebelendikK ben olursam eğer sinovac olurum.Alerjisi olan insana asla biontech önermiyorlar.Bende alerjim var mı yok mu bilmiyorum.
Waris bebelendikK kuzenim ilk dozunda yaşamıştı bunu. Nadir de olsa görülen yan etkilerdenmiş. Keşke aşı olurken bizi yan etkilerine karşı uyarsalar.
Sakinee bebelendikK eşimde ilk doz aşıdan sonra öyle oldu yan etkisi olarak kalp kasında bilmemen birşeyler olabiliyor falan demişti doktora gidince geçici bir durummuş ama insan nefes alamıyor resmen gözümün önünde acı çekmişti eşim 2 3güb