Burda çok yazan olmuştu . Oğlum 2 aylıktı sağ tarafına dönmek istedi hep bi anda kafası yamuldu hiç fark edemedim bile yamuk olmuştu.Hemen diğer tarafına sola yatırmaya çalıştım hiç yatmak istemedi ağladı döndü o dönmek istedikçe ben döndürmedim yastıkla destekledim derin uykusunda çevirdim sonra alıştı şu an 6 aylık kendisi soluna dönüp yatıyo . Annem beşiğini çevirerek kullan demişti sallanan taşınabilir beşiklerden baş ayak kısmını bende inanmadım anneme niye nasıl düzelir ki öyle diye . Doktora götürdüm oda aynı şeyi dedi 😄 annem doğru demişti bir kez daha Doktorun dediği tabi çocuğu ayak baş kısmını sürekli değiştir demişti öyle yaptım sola yatırdım yastıkla desteledim kontrol ediyorum ama bebeğimi her gün görünce çok anlamıyorsunuz düzelip düzelmediğini . Kayınvalidem en son 4 aylıkken görmüştü oğlumu gelmez çünkü geçen gün geldiğinde kafası düzelmiş bunun dedi çok sevindim şimdi daha dikkatli bakıyorum evet çok büyük düzelme var 1 aya topaç olacak gibi 😃 benim deneyimim tecrübem bu arkadaşlar doktorumuz zaten 1 yaşına kadar düzelir demişti yerde yatma süresi kısaldığı dönmeye başladığı için sırt kası geliştikçe omurlar geliştikçe kafa düzelirmiş içine dert edenler için yazdım geçiyor merak etmeyin ☺️