Arkadaşlar bebeğim 8 ay 18 günlük şu son bir haftadır hasta ateşi sürekli inip çıkıyo salgınmış galiba midesi mi bulanıyor anlamadım akşam üstü den beri memeyi ağzına alır almaz kusacak gibi oluyo aslında emmek de istiyo ama o nedenle emmiyo rahat da uyuyamıyo 2 saat içinde 30 defa falan uyanmıştır başına gelen var mı ne yapmam gerek neden böyle yapıyor