İyi geceler zor durumdayım biraz çok kararsız kaldım ondan böyle bir durum yaşayan oldu mu açıkçası öğrenmek istiyorum, 4. Ay olmamıza rağmen gaz problemimiz devam ediyor bu problemlerimize ek olarak alerji ve makat darlığı problemlerimiz de var, şimdi bi de işin içine Demir damlası eklendi bizi mahvetti. Şöyle ki iki gündür Demir damlası başladım öncelikle doktorum salufer başladı bebeğim onu içmek istemedi içtiği gibi kustu, ben de onun yerine sağlık ocağının verdiği vegaferonu verdim daha rahat aldı, bugün gün içerisinde resmen gazını çıkaramadı çocuğum ve kakasında kan pıhtıları vardı önemsemedim damladandır dedim, yaklaşık 1 saat önce ciddi bir ağlama krizi yaşadık gaz sıkışması gibi duruyordu ağızdan kan geldi ben baya panikledim ama eşim kan değil Demir ilacının kalıntısı olduğunu düşündü, sonrasında fitil koymak durumunda kaldık ve bebeğim kaka yaptı kakada yine kan benzeri pıhtılar var, Demir kullanımda kaka rengi koyulaşıyormuş ama pıhtı şeklinde kan şeklinde bişey yazmıyor internette bebeğim sakinleşti uyuyor şimdi ama kafama takıldı acile götürmeli miyim gerçekten kan mıdır yoksa bu lanet olası damladan mı böyle oldu bunun sindirim sıkıntısı yapmayanı yok mudur zaten yeterince çekiyor bebeğim 4 aydır artık 😔