Merhabalar bebeğim 27 aylıkken 2 yıllık ücretsiz iznim bitecek ve işe başlayış yapmam gerekecek.Ancak işe başlamam durumunda bebeğimi nereye emanet etmem gerektiği konusunda kararsızım. Kayınvalidemin bakmasını istemiyorum çünkü sağı solu pek belli olmuyor ve sürekli sorun yaratan bir kadın. Örnek vereyim; görümcemin iş için şehir dışına çıkması gereken bir zamanda kayınvalidem bir kaç günlüğüne torunlarına bakmak için gittiğinde ,saçma sapan bir konudan trip attı ve kendi kızını yarı yolda bırakıp apar topar eve döndü. Yani bana da sudan bir sebep yüzünden tavır yapabilir ve bakmıyorum çocuğuna diyebilir. Bu yüzden böyle bir riske girmek istemiyorum. O zaman kreş veya bakıcı bulmak daha stresli bir hal alacak çünkü.
Elimde ikinci bir alternatif olarak da mazeretsiz ücretsiz iznimi kullanma durumum var. Yani 1 yıl daha iznimi uzatıp 3 yaşına kadar oğluma ben bakabilirim ancak bu izni kullanmak mantıklı mı sizce? Çünkü tüm memuriyet süresi boyunca 1 kez tanınan bir hak ve ileride gerçekten daha gerekli bir durum olursa diye saklanmalı mı? Kafam çok karışık, aydınlanmama yardımcı olabilir misiniz? Siz olsaydınız yolunuz ne olurdu?