Zeynepppppp öncelikle çok geçmiş olsun hiç kafanıza takmayın evladınız tam bir bağışıklık savunucusu 😊 ateşi varsa takipte kalın biz mesela asla ateş düşürücü kullanmayız doktor önerisi ile ama sürekli takipte olurum (3 gün sonunda düşmezse doktor ziyareti önemli ) ishal içinde bol sıvı takviyesi susuz kalmasın . Çorbalar ile de mideyi tutum baktınız iyiye gitmiyor serum tedavisi talep edersiniz hiç endişe etmeyin çocuklarda bu sıra salgın var size bol bol şifa diliyorum annesi 💐