Elasuheda Serap0088 100-150-200-250 ama hep döküyor kipriği bi süre sonra ters dönüyor biri bi tarafa diğeri bi tarafa bakıyor ben pek sevmedim
GamzeKeser Serap0088 valla ben makyaja bile ihtiyaç duymuyorum yaptır bence ama el altı yerlerde değik yani dökmesinler kirpiğini
Rainyellow Serap0088 ben 2-3 kere yaptırmıştım çok rahatlık vallla dikkat etmen gerekenler yapıldıktan sonra seni rahatsz eden kısımlar varsa mutlaka çıkarttırıp düzelttir benim en sonuncusu bir kaç kirpiğimi çok dipten takmıştı rahatsız etmişti baya
GamzeKeser Elasuheda yaptırdıgınız yer ve bakımı ile alakalıdır ben uzun süredir kullanıyorum dediklerinizi yasamadım zaten 3 yada 4 haftada bir cıkartmanız gerekiyor yani kalanları el ile yolanlar var o döküyo işte kirpiği
Elasuheda Serap0088 hayır ilaçla çıkartıyorsun ama bazen batıyor çekince de kendi kirpiğin ile geliyor yaptırma bence
Elasuheda GamzeKeser valla bilmiyorum ama ben memnun kalmadım dökülen kirpikler geri çıkıyor bi denesin memnun kalırsa yaptırsın devamlı ben de çok oynuyorum dediğiniz gibi belki de ondandır
GamzeKeser Elasuheda evet evet oynamaktan ona hiç dokunmuycaksın kendi dökülcek kalanıda yaptırdıgın yerde cıkarıcaksın birde gerçekten nerede yaptırdıgın da cok önemli
GamzeKeser Cnazse istanbul floryada fernes estetik var kesinlikle öneririm ama uygulamayı yapan hanımefendi ülkesi azerbaycana dönmüş baskası gelecek ama grlecek olandanda eminim cok iyi çünkü kurum kaliteli ve herşeyin en iyisini yapıyorlar
DenizSerap Çok severim kendi kirpipim uzun olmasına rağmen yine de yaptırırım. 150 TL ye yaptırıyordum ama yaptırdığım kili taşındı gitti kendime yer arıyorum 🥲 protez tırnak ve kalıcı ojeyi de tavsiye ederim insan kendini gerçekten iyi hissediyor 🥲
Rainyellow Sehertass yok hayır İpek kirpik hiç acımıyor kirpik lifting yaptırmıştım berbat o birseydi
Rainyellow Sehertass evet acıyor eli hızlı olan birine yaptırırsanız çok zor değil dayanabiliyorsunuz ama eli yavaşsa zor olabilir