Kızım 9 aylık süt ve süt ürünlerine karşı alerjisi var. Daha önce hiç mama vermedim doktorum alerjisi olunca bu mamayı önerdi emzirdiğim için alma gereği duymadım. Kızım 9 aydır asla 3 -4 saat uyku uyumuş bir bebek değil sürekli 2 saatte bir uyanıyor. Bu mamayı kullanan annelerimiz var mı? Mamayı kullanmaya başlasam gece uykularımız derinleşir mi acaba açlıktan mı uyanıyor diye düşünmeye başladım.