Evet kızlar uzun zamandır mide rahatsızlığı yaşıyordum. Mide agrisi bulantısı ve siskinlik hissediyordum. Gitmeye korkuyordum doktora ama artık birşey yiyemez hale geldim direk bulantı ve ağrı yapıyor. Midem almıyor sanki. Yarın gidecegım doktora. Bana dua edin olur mu çok korkuyorum içim içimi yiyor resmen. Kimin duası kabul olunur bilinmez. Sağ Salim ufak bir sorunla gidip geleyim. Allah Razı olsun şimdiden🕊🤲