Cinarsude Merhaba arkadaşlar iki aylık bebeğim var bi kaç gündür hep salya akıtıyor normal mi bu durum mama ile besleniyor diş çıkarır derler ama daha çok erken benim gibi yaşayan var mı bu durumu
[silindi] Cinarsude Benimki de öyleydi dişi patladı. Evet erken aslında ama benimki 2 dişli doğmuştu. Ben de öyle doğmuşum o yüzden tekrar diş bekliyorduk. Diş etlerini mutlaka kontrol edin. Tabii dişten değil de başka şeyden de olabilir. Doktorunuza bir danışın