Merhaba arkadaşlar yaklaşık 3 haftadır egzama ile uğraşıyoruz.Bebeğim 6 ay 13 günlük Geçen hafta Doktora gitmiştik ve bize iki damla ve kortizonlu bi krem hipokort u önerdi. Kızımın yanakları çok kötü olmuştu ve bi hafta bu kremi kullanmak zorunda kaldım. İlk gün sürmemle beraber işe yaradı yanaklarındaki kızarıklıklar kaybolmuştu. bugün tam bi hafta bitti kremi kullanma süremiz bitti ama yeniden çıkmaya başladı çok kötü olmadığı sürece kullanma dedi doktorumuz. Biodermanın şampuanı ve nemlendiricisini kullanıyorum sürekli cildine uygun demişti doktorumuz birde Çocuğumu emzirdikçe vücudu kızarıyor doktor yediklerinden dedi diyet verdi onu da yapıyorum ama hala kızarıyor napıcam bilemiyorum egzama ya çözüm bulan biri varsa bana söylesin lütfen