Oglum 6,5 aylik. 6. Ay kontrolunde doktor dis eti kabarmis, dis yakinda gelir dedi. Eli hep agzinda, cok salyasi var. Geceleri surekli uyaniyor, bazen durmaksizin agliyor. Gunduzleri de huysuzluk yaptigi oluyor ama nedense geceleri cok rahatsiz. Sanirim dis yuzunden ama bir turlu gelemedi.
Sorum su; dis etleri kabardiktan ne kadar sure sonra bebeginiz dislerini patlatti?