Merhaba anneler bebeğim 2 aylık normalde gözünde kayma vardı ama çok arada oluyodu ve ani olup geçiyodu dün gözünü saniyelik bi ışık aldı her 2 gozude aniden kaydı ve bugünde devamlı kaymaya başladı sizce durum nedir geçer mi yarin doktora götürücem ama endişeliyim bilenler varsa sormak istedim