Gecen hafta salı günü bizde yüksek ates 39,5-39 arası gidip geldik iki gün. Çok inatcıydı dus ates düşürüceye ragmen cok zorlu iki gün geçirdim. Doktorlardan biri su çiçeği diğeride el ayak agız tanısı koydu. 2. Teshis dogruydu benimde oğlum 2 gün hiçbirsey yemedi devam sütü verdim sıvı alımı kesilirse yatıs yapıyolar hastaneye. Böyle bi süreç bebeklerle cok zor. Ateşten hemen sonra döküntüler basladı dr. Verdiği ilaçlar haricinde boğazındaki yara için karadut surubu kullandım. 1 yas aşısı için gittiğimiz klinikte kaptı oğlum. Haricinde park havuz vshiçbir sosyalllesme olmadı. Bugun döküntülerimiz cok azaldı ama eşime gecti. Yetşkinlerde malesef aynı sekilde geciriyor. Gecmiş olsun. Suan ciddi salgın oldugundan bahsetmişti
Doktorumuz. Yemek yemesedr bol bol sıvı vermeye calısın. ( devam sütü , ayran, su, karadut suyu vb. )