Merhaba anneler canım anneler kızım 6 ay 20 günlük ve bıngıldağı kapandı erken kapandı dendi baş çevresinin büyümesi normal ilerlerse sıkıntı yok dedi ebe ama baş çevreside en alt seviyede ilerliyormuş yani buda bi sorun sanırım sıkıntı yaşayan oldu mu bu şekilde bilgisi olanlar beni bi aydınlatsın lütfen…