Kızlar merhaba oğlumun 3 gündür ateşi var ilk 2 gün 37.5 geçmediği için diş ateşi sandım gece aniden uyandım baktım baya yanıyor ateşi 39 buçuk olmuş hemen acile götürdüm antibiyotik ve calpol verdi gelir gelmez kullandık ilaçları biraz iyi geldi uyudu sonra sabah yine en fazla 38 oluyordu ateş düşürücüde işe yaramıyor akşam tekrar götürdüm kan tahlili falan yaptı devlet hastanesine gitmemi söyledi bazı değerlere bakarak kendi tedavi edemeyeceğini tekrar çıkarsa ateşi götürün dedi neyse sabah kalktım suratı böyle kıpkırmızı isilik gibi vücudunda da var ama suratı kadar değil neden olmuştur bilen var mı acaba tekrar doktora gitmeliyim gün boyu ateşi yoktu ama halsizliği devam ediyor ya da ilaç mı yan etki yaptı bilen varsa lütfen yardımcı olur musunuz