Nrnbirol suan 5 ay 8 günlüğüz, 2.5 aydan beri dönüyor ama artık daha da hareketli hiç tutamıyorum, sürekli oyun istiyor, bebeyatmaz imiz var bütün gün benimle oturuyor, karsılıklı kahve içiyoruz artık resmen anne ogul 😍🤗ismini söyleyince bakıyor sürekli kahkaha ve gülücükler, oyuncaklarıyla daha rahat oynuyor, tutuyor agzına alıyor 😍emziği ni cıkarıp oynayıp geri agzına alıyor