Minikmucizem1307 emziriyorsan yediklerine dikkat etmelisin, kolik bebek olabilir, süt alerjisi olabilir. Kimyon hakkında bilgim yok. Benimki de inanılmazdı hem kolik hem süt alerjisi varmış 4. Ayda alerjik mamaya geçtim emzirmeyi kesip o yüzden gazı da hemen geçti