Kızlar oğlum ayın 17sinde 24 aylık oluyor. Hepatit A 2. doz vurulması gerek ama bu aşıyı 1 hafta erken vurdurmam sorun olur mu yoksa tam günü gününe mi ayarlamak gerekir. 17sinde (evet doğumgünününde 🤦🏻♀️) anestezi randevumuz var ameliyat tarihi verecekler. Bu 2. ameliyatı olduğu için biliyorum ameliyattan 3 hafta önce ve sonra aşı olmaması gerekiyor ve büyük ihtimalle 1 ay içşne verecekler tarihi. Başka kaçırmamamız gereken Dr kontrolleri de var. Velhasıl sorum en başta ki gibi. 1 hafta erkenden vururlar mı? Bu kadar açıklamayı da ne acelen var git gününde vurdur diyecek olanlar için önceden paylaşmak istedim.