Merhaba kızlar.. bebeğim 6. Ayını doldurdu. Çorbalara başlamak istiyorum. Buz torbalarına kemik suyu doldurmuştum. Çorba içlerine birer tane atsam olurmu acaba?bazı yerlerde 8.aydan sonra bazıları 6. Aydan sonra diyo kararsız kaldım. Çorbaları az az yapıcam