İyi Geceler Anneler ;
Kızım 14 aylık. Son 2 haftadır aşırı sinirli, istemediği bişey olunca bana vuruyo, elinde bişey varsa fırlatıyo. Üstünü başını çekiştiriyo krizinden. Bazen öyle bakışlar atıyo ki bana 😄 Gülsem mi, kızsam mı nasıl tepki vericeğimi şaşırıyorum. Ayına göre bu huyları normal mi ? Sizler bu aylarda neler yaşadınız ?
Bu sinirli halleri beni üzüyo. Pedagoğa bile götürmeyi düşünmeye başladım. Çünkü babası sinirli, bende öyleyim. Umarım bize çekmez bu konu da 🤦🏻♀️