Yemek yerken oğlumu yanıma pusete koyuyorum ama sofraya öyle dikkatli bakiyo ki ben ağzıma bisey atarken agzimin içine kadar bakıyo daha 4 aylik meraklaniyodur ne yapiyo diye ama acaba gözünün önünde yiyorum günah olurmu diyorum bi kez eşim az bisey kiraz değdirmiş ağzına tekrar vermesi icin ağlamış çok iştahlı bi bebekte değil pek emmek istemiyo hemen bırakıyo mamayıda aynı şekil acaba yemek yerken yanimda tutmasam mı diyorum ama tek bırakınca ağlıyo baya üzülüyorum ağzımın içine bakınca