AybarsKubra merhaba anneler çok afedersiniz bebeğimin kakasında kan görüntüsü minik noktalar gibi bazende kılcal damar gibi nadiren görüyorum anne sütüyle besleniyor benimde yediklerimde anormal bişey yok doktorda düzgün açıklama yapmıyo kafayı yicem
Hasanseymen AybarsKubra büyük ihtimal süt intöransıdır CNm bende de aynı şeyler vardı şimdi diyetteyim 2 aydık
Ugggg Sibelbyl benimkide yeşil ve artık bu durum çok canımı sıkıyor senin ki nasıl yesil küf yeşili çamur gibi sanki kıl kıvamı olurya aynı öyle pütürlü değil sanki almış biri bezin içine çamur koymus
HungryWolf Kakasini zorlayarakmi yapiyor? Catlak varmi bi bakin cizgi cizgi olmusmu kakanin cikisindaki yer..catlaktan olabiliyor ama oyle sorun yoksa alerji olabilir bizimde kakasi mukuslu kanliydi sut urunlerine alerjisi vardi. Alerji doktoruna gittik tabi.
Hayatim AybarsKubra canım aynı sorunu yaşadık . Doktora götürdüğümde 2 sebebi olabilir ya alerji ya da çatlak dedi . Çok şükür catlakmis bizimkisi kremle düzeldi ama süt alerjisi de olabilir o zaman sana diyet vermesi gerekiyor süt ve türevlerini yememem gerekiyor mutlaka başka bir doktora gözükmesi tavsiye ederim
Elizanmine Bizimde aynı sorunumuz oldu doktor mikrop kapmış dedi antibiyotik şurup verdi ondan sonra düzeldi kakası
kbr06 AybarsKubra hastahaneye götürdünüz mü acaba bende bugün kılcal damar gibi kan gördüm ilk defa geçen hafta sonu hafif ateş ve huysuzluk tan doktora gittik kan ve idrar verdik enfeksiyon olabilir diye ama bişeyi yokmuş bugünde dediğiniz şekilde kanama gördüm ilk defa demir damlası kullanıyor musunuz acaba o mu yaptı dedim bizimkini
AybarsKubra kbr06 damlaya başlamamıştık ama alerji gibide değil tahlilde de bişey çıkmadı çok karıştı kafam delirmek üzereyim ya kusura bakmayın yeni gördüm bu arada :(
AybarsKubra Glsmeker91 kimseyi ikna edemiyorum tek başımada götüremiyorum herkes bana herşeyi abartan deli gözüyle bakıyo kendi kendime çırpınıp duruyorum kaç kere gösterdim eşime anneme kardeşime
Glsmeker91 AybarsKubra madem inanmıyorlar siz kendiniz götürün şakaya gelmez bana da zorlamıştır dediler aldım götürdüm sağlık bu