Gizemka14 valla benim evimde başka oda olsa çoktan ayırmıştım(oğlum şuan 17 aylık)ama bi oda ortanca oğlumun(12 yaş)bi oda kızımın(13 yaş) ve her ikisinin odasında bir baza veya çocuk karyolası koyacak yerim yok.geriye salon ve benim yatak odam kalınca haliyle ayıramadım henüz.ama oğlum beşikten sarkabildiği için artık 1 haftadır yer yatağı yapıyorum ona odam da.belki yere yatak yapmak çözüm olabilir.daha sonrasında ikeanın çocuk karyolaları var(en az 6 yaşa kadar yatar gibi geldi bana)ondan alırsınız.dediğim gibi benim yerim müsait olsa çoktan dediğim karyoladan almıştım.(korumalığı da var ve zaten yerden yüksekliği az denecek alçak)