Hohomoromu aysenurkerem 40. Gün muanesi nasıl canım sezeryandan sonra alttan kontrol etmezler ultrasonla karından bakarlar soruyu tsm olarak anlıyamadım 😊
aysenurkerem Hohomoromu 40 gün olunca doktorumuz kontrole çağırıyor ya, alttan muayene ediyor mu diye sordum 😊
Madamminia esgc beni de çağırmadı 40.gün.sezaryenden sonra 10.gün gittim dikişlerime baktı rahmime baktı ultrasonla karnıma da baktı tamam dedi.Çok da iyidir doktorum neden çağırmadı acaba 40.gün belki de elzem değil 🤷🏼♀️
Sumeyye_gulgun5454 aysenurkerem dogumdan 1 hafta sonra gittim dikislerimi kontrol etti ve ultrasinla bakti. 4o da yine gel dedi 🤷♀️
green Ultrason ile baktı benim doktorum.Yumurtalıklarıma,parça kalmış mı kalmamış mı vs. alttan muayene edeceğini söylemedi.Sadece oralar da bir problem olur ise alttan muayene eder büyük ihtimal.Smear testi için alttan bir de
Cesurefe Alttan bakacak bi durum yok ki🙄sezeryan dikislerine bakar.ultrasonla karnindan rahime bakar ölcumlerine alir toparlanmismi diye.alttan bakacak bi durum yok yani