Naçizane tavsiyemdir serum fizyolojiği damla damla değil de aniden sıkın iki burun deliğine sonra bebeğinizi yüz üstü tutun. Aniden sıktığınız için akacaktır ters çevirdiğinizde. Sonra da aspiratörle çekersiniz iyice ohh misss. Ben ilk zamanlar damla damla kullanıyordum hiç bir işe yaramıyordu🤷🏼♀️